האם אדם שמינה שליח יכול לחזור בו לפני שהשליח ביצע אותה? בשאלה זו נחלקו האמוראים (בתלמוד הבבלי והירושלמי). האם יש הבדל בין ביטול שנעשה בפני השליח או שלא בפניו, ומדוע? בשאלה זו דן המאמר שלהלן (תוך השוואה בין דברי הבבלי והירושלמי).
אשמח להערות.
האם אדם שמינה שליח יכול לחזור בו לפני שהשליח ביצע אותה? בשאלה זו נחלקו האמוראים (בתלמוד הבבלי והירושלמי). האם יש הבדל בין ביטול שנעשה בפני השליח או שלא בפניו, ומדוע? בשאלה זו דן המאמר שלהלן (תוך השוואה בין דברי הבבלי והירושלמי).
אשמח להערות.